8 September 2012

Kisah disebalik sepinya sini...

Ehem3... saya tak hilang. :)

Ada tak yang pelik tak pun tertanya-tanya ke mana perginya tuan blog TTL ni... kalau ada terima kasih daun pucuk paku-pakis, terharu saya. Yalah, ada jugak yang sudi2 ingatkan blog picisan ni. 

Bagi yang tanya saya kemana sampai berminggu2 nak dekat sebulan lebih biar blog jadi rumah hantu ni. Ok... meh nak bagitau... saya pergi buat umrah dengan family saya. Plan awal kami ke sana cuma untuk 12 hari tapi at the end rezeki tuhan bagi kami tinggal dekat sana lebih lama sebabnya flight balik delay. Dari 12 hari bertukar jadi 18 hari. Sampai malaysia 4 sept hari tu. Kemudian saya rushing pack barang2 nak masuk u pulak 8 sept ni which is TOMORROW! peace yoo... penat? sikitlah...


Jadi itu dia... nak update cerita sekarang memang ya ampun... *peluk kaki tak dapatlah sekalipun hati dengan jari ni menggedik2 menari ala2 tango nak menaip. Memang tak dapat. Entry ni pun saya update dalam masa kurang dari 10 minit... cepat? oh yeah... sebab tak sampai hati biar blog mengusang macam gua hantu. Nak pi tidoq dah lepas ni. (-_-") Doakan saya dipermudahkan urusan masuk ke u ya... nak buat 1st degree ni... and 1st time nak duduk jauh dari family ni... sob3...



TK : Bagi yang tanya bila nak update cerita2 baru. Jawapannya... insyaALLAH sooner... saya memang rancang nak update dalam masa terdekat ni. Tapi tuhan tu kan perancang yang lebih baik. Yang pasti cerita baru tu memang ada. Bab baru untuk KJ pun memang ada. Doakan ya. :)  


Assalamualaikum. ^.^v

4 comments:

  1. SubhanAllah. Alhamdulillah. Zana dpt jejak dulu dr sy. *jeles sikit disini
    Alhamdulillah, may Allah bless. selamat masuk U :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah... rezeki zana... :) insyaallah satu hari nanti rezeki naj pulak. Siapa tahu kan? tuhan tu kan maha pemakbul... :)

      hehe... thanks! ;)

      Delete
  2. anis, aku senyum jeles kat hang :] aku rindu hang huk :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadiah, aku senyum maut kat hang... 0.o haha rindu kat hang gak... pewittt.. ;)

      Delete